Spierałem się o dług i wygrałem! Tutaj; s Jak to zrobiłem

Spierałem się o dług i wygrałem! Tutaj; s Jak to zrobiłem
Author:
16 października 2020

Jedną z frustrujących rzeczy związanych z poprawą kredytu jest to, że gdy firmy windykacyjne zauważą, że zacząłeś nowy rozdział i stajesz się bardziej odpowiedzialny, spróbują włączyć się do akcji.

W lutym przeprowadzałem jeden z moich rutynowych comiesięcznych przeglądów raportów kredytowych i zauważyłem, że w moim raporcie pojawił się nowy element kolekcji. Nie tylko pojawiła się nowa pozycja, ale mój wynik znacznie spadł.

Odkryłem, że był to stary dług T-Mobile z 2008 roku. Powiedzieli, że jest to opłata za zakończenie usługi dla konta T-Mobile, które było otwarte przez 21 dni. Zapytałem kobietę, czy jej firma zaproponowała zapłatę za usunięcie, a ona odpowiedziała: „Nie, nie możemy tego zrobić”. Przypomniałem jej, że zgodnie z prawem mogą to zrobić. Nadal upierała się, że nie są w stanie tego zrobić, ale oczywiście nie wiedziała, z kim ma do czynienia.

Nie rozpoznałem tego długu, ale szczerze mówiąc, spłaciłbym dług, gdyby zgodzili się zapłacić za usunięcie. Ponieważ chcieli być trudni, nie miałem innego wyjścia, jak tylko otworzyć swój arsenał.

Napisałem do nich list sporu dotyczący windykacji. Zgodnie z prawem firma musi zweryfikować dług, gdy konsument zażąda weryfikacji, aby móc kontynuować ściąganie tego długu.

W kontaktach z komornikami ważne jest, aby całą komunikację prowadzić na piśmie. Często rezygnują z umów, sprzedają długi, które obecnie płacisz, i praktykują wiele innych nieetycznych procesów. Chociaż może to być wygodne, nie rozstrzygaj sporu online. W zamian za wygodę zrzekasz się możliwości ponownego wniesienia sprzeciwu, jeśli nie będzie to korzystne dla Ciebie. Powiem również, że nigdy nie wygrałem sporu elektronicznego, ale wygrałem 75% moich pisemnych sporów. Poniżej przykład listu, który napisałem (bez moich danych osobowych):

Ulepszony system odzyskiwania

8014 Bayberry Road

Jacksonville, FL 32256

Licencja Departamentu Spraw Konsumenckich Nowego Jorku nr xxxxxxx

Odp .: Konto nr xxxxxxxx

Drogi Rozszerzone usługi odzyskiwania

1 marca 2014 r. Zauważyłem, że ten dług został umieszczony w moim raporcie kredytowym. Kwestionuję powyższy dług. Proszę zweryfikować ten dług zgodnie z wymogami Fair Debt Collection Practices (FDCPA) (sekcja 1692g) i New York City Administrative Code (sekcja 20-493.2). Przepisy Nowego Jorku wymagają od wszystkich windykatorów przesłania specjalnej pisemnej dokumentacji weryfikującej dług. Zgodnie z sekcją 2-190 Regulaminu miasta Nowy Jork weryfikacja wymaga spełnienia wszystkich poniższych warunków:

  • Dowód mojej zgody na spłatę pierwotnego wierzyciela
  • Kopia końcowego wyciągu z rachunku wystawionego przez pierwotnego wierzyciela;
  • Podział całkowitej należnej kwoty, ze wskazaniem kwoty głównej, odsetek i innych opłat; i
  • W przypadku wszystkich innych opłat – datę i podstawę każdej opłaty.

Kwestionuję to obciążenie, ponieważ nie uznaję tego długu i nie jestem winien temu wierzycielowi żadnych pieniędzy. Co miesiąc monitoruję raport i stałem się odpowiedzialnym konsumentem, a to jest dla mnie nieznany dług. Gdyby był rzeczywiście ważny, zostałby zapłacony. Ponadto wydaje się, że dług ten przekroczył przedawnienie.

Ponieważ kwestionuję ten dług, nie należy zgłaszać tego do agencji informacji kredytowej. Jeśli już to zgłosiliście, proszę powiadomić agencje informacji kredytowej, że dług jest przedmiotem sporu i / lub usunąć linię handlową z mojego raportu kredytowego. Zgłaszanie informacji, o których wiesz, że są niedokładne lub niepoprawne zgłaszanie informacji, narusza FDPCA i ustawę o rzetelnej sprawozdawczości kredytowej.

Oprócz weryfikacji długu nie kontaktuj się ze mną w sprawie tego długu. FDCPA i Regulamin Miasta Nowy Jork (sekcja 5-77) wymagają, abyś uszanował tę prośbę.

DW: Ulepszone systemy odzyskiwania

Federalnej Komisji Handlu Centrum Obsługi Konsumentów

Departament Spraw Społecznych miasta Nowy Jork

Wysłałem również list sporu dotyczący raportu kredytowego do biur, które zgłaszały ten dług. Tutaj znajdziesz przykład.

W ciągu dwóch tygodni zacząłem widzieć, co się dzieje.

Otrzymałem zawiadomienie o otrzymaniu z Departamentu Spraw Konsumenckich Nowego Jorku i otrzymałem poprawiony raport z jednego z biur. Nie otrzymałem listu z ERS, ale sprawdziłem raport w tym miesiącu i dług został usunięty, a mój wynik znów wygląda jak zwykle.

Pokonałem ich w ich własnej grze.

Jako konsumenci mamy do dyspozycji potężne zabezpieczenia, ale firmy windykacyjne czerpią korzyści z naszej niewiedzy i nie uzyskasz odpowiedzi na pytania, których nie zadasz. Prawidłowy i sporny proces jest elementem „C” mojej metody SCRUB: 5-etapowy proces samodoskonalenia zdolności kredytowej. W mojej następnej książce przedstawię instrukcje krok po kroku dotyczące całego procesu.

Jeśli jesteś zainteresowany otrzymaniem książki, zapisz się na naszą cotygodniową listę mailingową, abyś jako jeden z pierwszych dowiedział się, kiedy zostanie wydana.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy