Forbes Women w tej chwili w kioskach. Pierwszy taki magazyn wszedł na lokalny rynek

  • Dom
  • Media
  • Forbes Women w tej chwili w kioskach. Pierwszy taki magazyn wszedł na lokalny rynek
Forbes Women - nowy magazyn

4 kwietnia w polsce ukazał się pierwszy nr magazynu Forbes Women, wydania specjalnego polskiej edycji Forbes’a. Forbes Women jest skierowany zarówno do kobiet, jak na przykład i mężczyzn i znajdą się tutaj treści wraz z obszaru biznesu, kariery, wzrostu oraz psychologii. Na podwójnej okładce pierwszego wydania odebrały się: Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca regionu Discovery EMEA oraz Małgorzata Szumowska, reżyserka.

Forbes Women to światowa marka powstała w 2008 r. z inicjatywy Moiry Forbes, wnuczki Malcolma Forbesa, założyciela magazynu Forbes. W Stanach Zjednoczonych Forbes Women jednoczy społeczność kobiet sukcesu, zahacza sprawy, które dotyczą pań i globalnej gospodarki. Forbes Women to platforma, której to częścią jest magazyn, portal internetowy, media społecznościowe i Forbes Akademia, czyli warsztaty, szkolenia, spotkania i konferencje. Za wprowadzenie marki dzięki polski rynek odpowiada Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza segmentu premium w Ringier Axel Springer Polska.

- Forbes jest marką także dla kobiet, jak jak i również mężczyzn. Forbes Women wydaje się być naturalnym rozwojem brandu Forbes, zgodnym ze strategią progresu marki na całym świecie. Dzięki czemu projektowi poszerzamy ekipę odbiorców – docieramy do odwiedzenia pracowników korporacji, środowisk startupowych i młodszych czytelników. Zechcemy wspierać kobiety w sukcesie i pokazywać pozytywne przykłady współpracy kobiet i mężczyzn – mówi Anna Kaczmarska.

Foto: materiały prasowe - Nad polską edycją platformy Forbes Women pracowaliśmy wiele miesięcy, projekt pozostał doceniony przez wiele środowisk w Polsce i w NA JUKATAN, a Moira Forbes podtrzymuje nas w inicjatywie. Nawiązaliśmy kontakty z wieloma strukturami kobiecymi, są to m. in.: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, Sieć Przedsiębiorczych Dziewczyn, Vital Voices, Klub SheXO Deloitte, Women in Tech Summit, Girls go Startup Academy, Kluby Kobieta i pieniądze – dodaje Anna Kaczmarska.

Polska edycja Forbes Women będzie się tworzyć z kilku sekcji określonych tematycznie. Pierwszą z nich wydaje się być Strefa Liderek, w której to będą prezentowane przykłady dziewczyn sukcesu. Kolejna to Strefa Pracy, która będzie przeznaczona zagadnieniom związanym z biznesem, inwestowaniem i wszelkimi aspektami dotyczącymi życia zawodowego. Strefa Rozwoju to materiały tyczące nauki, trendów technologicznych, psychologii ale też kultury. Przy każdym numerze znajdą się również wywiady z prezeskami dużych korporacji i właścicielkami firm, historie branż tworzonych przez kobiety, informacje o trendach w zarządzaniu jak i również biznesie, inspiracje, raporty, notowania i felietony.

Foto: materiały prasowe 5 04 br. w Pałacu Sobańskich w Warszawie zorganizowano prezentację magazynu oraz platformy Forbes Women. Partnerem pierwszego wydania magazynu Forbes Women wydaje się być BNP Paribas.

Twórcami magazynu i redaktorami prowadzącymi są Aleksandra Karasińska (szefowa Forbes. pl i Newsweek. pl) i Konrad Sadurski (zastępca redaktora naczelnego Forbes’a). Wydawcą naczelnym magazynu Forbes a także Forbes Women jest Dawid Zielewski.

Foto: materiały prasowe

Premierze magazynu będzie asystować zewnętrzna kampania promocyjna po telewizji, prasie i mediach online oraz promocja w mediach należących do Ringier Axel Springer Polska. Planowana jest także kampania przy mediach społecznościowych oraz współdziałanie z wybranymi influencerami.

W 2019 r. planowane jest 5 wydań Forbes Women. Nakład głównego to 40 tys. egzemplarzy, objętość 164 strony, spośród ceną okładkową 17, 90 zł.

fiskus sprawdzi historię podatkową nowych przedsiębiorców

Fiskus sprawdzi historię podatkową nowych przedsiębiorców

Ministerstwo Finansów pracuje ponad nowelizacją ustawy, dzięki której fiskus będzie mógł szczegółowo prześwietlić przedsiębiorcę przed wyjściem decyzji o założeniu nowej firmy. Osoby podejrzane o oszustwa podatkowe będą musiały wpłacić kaucję…...

Czytać..
firma Ruperta Murdocha chce podziału Google’a

Firma Ruperta Murdocha chce podziału Google’a

Australijska filia należącego do Ruperta Murdocha koncernu medialnego News Corp wezwała lokalny urząd antymonopolowy do podziału Google'a na mniejsze spółki, w celu ochrony branży reklamowej i medialnej - podała we wtorek agencja Reutera. Koncern…...

Czytać..
fE: gospodarstwa domowe mogłyby oszczędzić na energii  Surowce

FE: gospodarstwa domowe mogłyby oszczędzić na energii Surowce

Rachunki zbyt prąd mogłyby spaść nawet o 160 zł na rok, czyli o ok. jedenaście proc. - przekonują specjaliści Forum Energii. Wystarczy, by odbiorcy indywidualni mieli informacje kiedy i ile energii…...

Czytać..
famur przejął Kopex - to firma-lider na rynku urządzeń górniczych

Famur przejął Kopex - to firma-lider na rynku urządzeń górniczych

Grupa TDJ, główny akcjonariusz Famuru, stała się właścicielem większościowego pakietu akcji katowickiego Kopeksu. Tym samym doszła do odwiedzenia skutku przygotowywanan od wiosny tego roku konsolidacja własnościowa dwóch największych grup zaplecza seo górniczego.…...

Czytać..
facebook używa danych dot. ochrony do przesyłania reklam

Facebook używa danych dot. ochrony do przesyłania reklam

Facebook nigdy nie był wzorem przy kwestii ochrony prywatności swoich użytkowników. Właśnie dowiedzieliśmy się, jak daleko firma skłonna jest posunąć się, by zdobyć dane użytkowników dla siebie i swoich partnerów reklamowych. Facebook…...

Czytać..

Facebook jest już warty przeszło 200 mld dolarów Informacje

Globalny ranking szybkości internetu. Polska zaliczyła awans, ale do podium posiadamy daleko Koniec piractwa, bądź cenzura w internecie? Emocje wokół propozycji reformy upoważnienia autorskiego "Ojciec internetu" uprzedza: masz zdjęcia…...

Czytać..